14 Ağustos 2017 Pazartesi

Liar Game : Reborn Filmi Tanıtımı

LİAR GAME : REBORN
Liar Game : Reborn 130 dakikalık bir japon filmidir.Tür gizem, psikoloji."Liar Game" adlı bir mangadan alıntıdır ama bu filmin manga ile pek bir alakası yoktur. Liar Game'in 2. filmidir. Tür gerilim, psikoloji. Baş karakterlerimizin başlarına gelen problemler, tıpkı matematik problemleri gibi. Bol bol düşündüren ve zekalarını kulladıran bir yalan oyunu.  Bol bol ters köşe olduk film boyunca. Bu dizinin en büyük eksikliği ilk iki sezon ve filmde yer alan Kanzaki Nao'nun varlığını reddetmiş oldular sanki. Benim en nefret ettiğim kısım bu oldu.
(Not: Liar Game, 2 sezon ve 2 filmden oluşmaktadır. Sırasıyla; Liar Game (dizi) , Liar Game 2 (dizi) , Liar Game: The Final Stage (film) , Liar Game: Reborn (film). Şimdi anlattığım dizinin 2. filmidir. )
Dizi şöyle başlıyor;
 Shinomiya Yuu adında üniversiteden yeni mezun olmuş bir kıza, Yalan Oyunu'ndan bir davet gelir.  Oyundan kurtulmak isteyen Yuu, birkaç kez dersine girdiği sadece adını ve yüzünü bildiği bir profesörden yardım istemeye gider.
Burada tanıdık bir isim geliyor. (Tabi eğer Liar Game dizilerini ya da ilk filmini seyrettiyseniz). Akiyama Shinichi. Kendisi 2 yıl önce Yalan Oyunu'nu kazanan deha ve sürprizlerle dolu biri.
 Yalan Oyunu'nu bitirdiği için birçok yatırımcıyı zarara uğratan Akiyama, kaybeden yatırımcıların en büyük ve tek hedefi olmuştur. Akayima'dan imtikam almak için geri dönmüştürler. Yuu, Akiyama'nın çalıştığı üniversitede yeni mezunlardan olan toy bir kızdır. Akiyama, her ne kadar başta istemese de ona yardım etmek için oyuna katılmak zorunda kalır.
Bu filmi seyrederken gözüm Kanzaki Nao'yu aradı. Sanki oyunu kazanan tek kişi Akiyama'ymış gibi gösterdiler. Artı ben, Nao ve Akiyama birlikte olmuştur diye düşündüğüm için bu filmi görünce hayal kırıklığına uğradım. Bir de Yuu karakterine pek ısınamadım. İyi bir kız ve insanlara yardım etmeyi seviyor, buna sözüm yok ama tıpkı Nao gibi Akiyama'nın değerini daha çok bilmesini isterdim. Bu yüzden hayal kırıklığına uğradım. Bu filmi niye yaptılar onu bile anlamış değilim. Liar Game'i güzel yapan bence deha Akiyama ve Akiyama'nın değerini bilen, aptallık derecesinde dürüst Nao. Yuu karakterini açıkçası ben hiç sevmedim çünkü Akiyama hakkında hiç birşey bilmiyor ve acemice hareket ediyordu. Artı, bu filmin Kanzaki Nao'nun varlığını yok sayması beni çok rahatsız etti. Bu yüzden, ben bu filmi sevmedim. Keşke yapmasalarmış. Hayalimdeki Nao ve Shinichi birlikteliğini biraz bozmuş oldu çünkü.
 (Bu filmi seyretmek mangadaki Akiyama Shinichi karakterini aklıma getirdi. Buradan sevgilerimle. Akiyama-san...<333)
Filmin orjinali, manga versiyonu.
Filmin açılış müziği.
"Bir başkasının yaşamasına yardım etmeyen, yaşadığını iddia edemez..."
 Dinlediğiniz için teşekkürler. İnşallah anlatımımı beğenmişsinizdir. İyi seyirler...:)


RİBA Aİ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Tragic Story of Shigaraki Tomura

TRAGİC STORY FROM RİBA Aİ (its just a theory) SHİGARAKİ'S TRAGİC PAST/LİFE Theory about Shimura Family: we know shigaraki h...