15 Ağustos 2017 Salı

Liar Game Kore Dizisi Tanıtımı

LİAR GAME
Liar Game 12 bölümlük bir kore dizisidir. "Liar Game" adlı bir mangadan alıntıdır. Tür gizem. Bu dizinin japon versiyonu da var ve bence japon versiyonu efsaneydu. Kore versiyonu, onun yanından bile geçemez ama tabi ki kore versiyonu da iyiydi.
Ha Woo Jin. Tek kelimeyle bir deha. Bu pek övülecek birşey değil ama gene de söylemeden edemeyeceğim, harika bir yalancı. Psikoloji Profesörü olduğu zamanlarda, sınıfındaki öğrencilere "Ben birini öldürdüm." diyerek son dersini vermiştir ve tutuklanmıştır ama asıl suçu büyük bir şirketi dolandırmaktır. (Ben bu oyuncuyu, ilk defa bu dizide sevdim.)
Woo Jin, 1 yıl hapis yattıktan sonra, kendisinden yardım dilenen Da Jung'a ilk başta reddetse de, sonunda yardım etmeye karar verir. Dizi boyunca, Da Jung'a yardım etmiştir. (Nedenini seyrederken öğreneceksiniz.)
 
Nam Da Jung. Saf ve sürekli başkaları tarafından kandırılan, dürüst bir kız. Babasının bıraktığı bir sürü borçla baş etmek yeterince zorken, karşısına hiç beklemediği bir anda "Yalan Oyunu" denen bir oyun çıkar.
Yalan Oyunu, ucunda 10 milyar won ödül bulunan, TV programının ürettiği bir oyundur. Resimdeki adam da, bu oyunu TV programında sunan Kang Do Young'tur. Bu tuhaf oyun ile bu adamın ne alakası var, diziyi seyrederken öğreneceksiniz.
İlk başta bahsettiğim gibi bu kore versiyonu bence japon versiyonunun yanından bile geçemez ama Ha Woo Jin ve Nam Da Jung arasındaki romantik ilişki, japon versiyonuna göre biraz daha belirgin ve biraz daha fazlaydı. Üstüne, kore versiyonu daha yeni olduğu için görüntü açısından daha iyi, dizi de güzel ama yine de japon versiyonunun yanından geçemez. İlk japon versiyonunu seyrettim ve etkisinden çıkamadığım için başladığım bu kore dizisi, japon versiyonundan sönük kaldı ama yine de eğlendim. Az da olsa, bazı farklılıklar vardı. Japon versiyonu oyuna daha çok odaklanmış, kore versiyonunda oyunun yanında ilişkiler falan daha önemli yapılmış ama bence devamı yapılmalıydı ya da daha uzun olmalıydı. Ben yetersiz buldum. (Bu dizileri seyretmek mangadaki Akiyama Shinichi karakterini aklıma getirdi. Buradan sevgilerimle. Akiyama-san...<333)
Dizinin manga versiyonu.
Dizinin açılış müziği.
"Yalan hızlıdır ama doğru kalıcıdır..."
Dinlediğiniz için teşekkürler. İnşallah anlatımımı beğenmişsinizdir. İyi seyirler...:)


RİBA Aİ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Tragic Story of Shigaraki Tomura

TRAGİC STORY FROM RİBA Aİ (its just a theory) SHİGARAKİ'S TRAGİC PAST/LİFE Theory about Shimura Family: we know shigaraki h...